‘Massa tard…’ en la Nau Ivanow del 24 al 27 de octubre de 2013

flyer oficial

Estimados amigos y estimadas amigas,

Me complace comunicaros que este jueves 24 de octubre a las 21 h. se estrena Massa tard per serpessimista en la Nau Ivanow de Barcelona, una propuesta escénica de Susanna Barranco en la que participo como co-dramaturga y autora de los textos.

Massa tard per ser pessimista es una búsqueda teatral a través de diferentes lenguajes escénicos que aúnan movimiento, palabra, emoción y espíritu en la particular historia de Nadia. La palabra, encarnada a través del espacio escénico y la expresión de la actriz, se complementa con un cuidado espacio sonoro, la música en directo y la proyección de imágenes evocadoras que colman el sentido último de la propuesta.

Massa tard per ser pessimista es también y en gran medida una búsqueda humana en la que no dejamos de cuestionarnos el mundo que nos ha tocado vivir. Puede que no tengamos respuestas, pero seguimos teniendo preguntas.

Del jueves 24 de octubre al sábado 26 a las 21 h. y el domingo 27 a las 19 h. en la Sala Andy Warhol de la Nau Ivanow de Barcelona.

 

Dirección e interpretación: Susanna Barranco

Músicos: Cristian Mira, Miguel Boroubat y Pirs

Dirección de intérpretes: Cristina Lügstenmann

Dramaturgia: Susanna Barranco y Laura Freijo

Textos: Laura Freijo

Videoproyecciones y luz: Pirs

Escenografía y vestuario: Cia. Susanna Barranco

Voz en off: Imma Colomer

Asesoramiento: Sol Picó

Agradecimientos: Daphne Malherbe

 

¡Os esperamos!

Saludos cordiales,

 

Laura Freijo

laura@laurafreijo.com

 

Benvolguts amics i benvolgudes amigues,

Em complau comunicar-vos que aquest dijous 24 a les 21 h s’estrena Massa tard per serpessimista a la Nau Ivanow, una proposta escènica de Susanna Barranco en la qual participo com a co-dramaturga i autora dels textos.

Massa tard per ser pessimista és una recerca teatral vehiculada per diferents llenguatges escènics que uneixen moviment, paraula, emoció i esperit en la particular història de Nàdia. La paraula, encarnada a travès de l’espai escènic i l’expressió de l’actriu, es complementa amb un acurat espai sonor, la música en directe i la projecció d’imatges que arrodoneixen el sentit últim de la proposta.

Massa tard per ser pessimista és també i en gran mesura una recerca humana en la qual no deixem de questionar-nos el món que vivim. Potser continuem sense tenir respostes, però ens queden algunes preguntes per fer.

De dijous 24 al dissabte 26 a les 21 h i el diumenge 27 a les 19 h a la Sala Andy Warhol de la Nau Ivanow de Barcelona.

Direcció i interpretación: Susanna Barranco

Músics: Cristian Mira, Miguel Boroubat i Pirs

Direcció d’ intèrprets: Cristina Lügstenmann

Dramatúrgia: Susanna Barranco i Laura Freijo

Veu en off: Imma Colomer

Textos: Laura Freijo

Videoprojeccions i llum: Pirs

Escenografia i vestuari: Cia. Susanna Barranco

Assessorament: Sol Picó

Agraïments: Daphne Malherbe

 

Us hi esperem!

Salutacions cordials,

 

Laura Freijo

laura@laurafreijo.com